IT-dienstverlener Office in A Box uit Deventer heeft recentelijk haar datacenter uitgefaseerd en alles ondergebracht bij Microsoft Azure. Met behulp van Ydentic gaat Office in A Box haar werkplekconcept My365 standaardiseren. ‘Met deze stappen kunnen we aankomend jaar flink groeien en verstevigen we onze concurrentiepositie in Deventer, Almelo en omstreken’, vertelt Michel Snitjer, CEO Office in A Box.

Meer controle en inzicht bij (bestaande) klanten

‘In de afgelopen jaren hebben we onze strategie tot uitvoering gebracht. Denk aan zaken als zoveel mogelijk klanten standaardiseren en het datacenter uitfaseren. Helaas hoorde daar ook bij dat we van enkele klanten afscheid hebben genomen. En nu? Nu is Office in A Box klaar om de volgende stap te gaan maken’, aldus Michel. ‘Het is, met het oog op onze groeidoelstelling, belangrijk dat we ‘klaar’ zijn voor de toekomst. Een onmisbaar onderdeel daarin is dat we alle klanten vanuit één centraal portaal op een uniforme wijze kunnen beheren. Hiermee vereenvoudigen wij processen, zijn we minder afhankelijk van specifieke expertise en krijgen we een betere focus op onze klanten zodat we nog meer waarde voor hen toe kunnen voegen’, vervolgt Michel.

Hanzestad Deventer langs de IJssel

‘De huidige tijdgeest maakt dat wij als Managed Service Provider moeten inspelen op klantbehoeftes zoals selfservice, toegang en controle over de IT-omgeving. Daarnaast is het voor onze medewerkers belangrijk dat ze over de juiste tools beschikken. Micha Bos van Ydentic vult aan: ‘We zijn erg blij en verheugd dat wij als Ydentic langs de IJssel kunnen uitbreiden in Hanzestand Deventer. En dat bij een interessante MSP met veel potentie, duidelijke visie én een route voor de toekomst. We zijn er trots op dat we onderdeel mogen zijn van de groeiambitie van Office in A Box.’


Michel Snitjer (Office in A Box) en Micha Bos (Ydentic)

Over Office in A Box

Office in a Box is een nuchtere organisatie uit Deventer met uitsluitend gespecialiseerde medewerkers met de focus op de digitale werkplek met Microsoft en Document managent met M-Files. Men is vernieuwend, laagdrempelig en flexibel. Het resultaat is direct contact met medewerkers die het IT-landschap van de klant kennen. Geen nummer, geen tickets maar snelle support van een kundige helpdesk om problemen direct op te lossen. Inspelen op de wensen van onze opdrachtgevers is bij ons geen theorie maar de dagelijkse praktijk.

Over Ydentic

Ydentic maakt efficiënter werken mogelijk door eenvoudig IT-beheer. Dit gebeurt door het beheer van werkplekken, accounts, toegangsrechten en wachtwoorden vanuit één centrale omgeving: het Ydentic Platform.

Meer informatie is te vinden op www.oiab.nl en www.ydentic.com